Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
DropDeadEd

Post your System Specs.

Recommended Posts

yeah man most of my money went into my badass stereo my neighbors hate me for

 

I think everyone in my neighborhood has all the Wu-Tang CDs memorized by now.

 

Got to have the sound...but Wu-Tang come on. Even I would hate you as a neighbour.

Share this post


Link to post
Share on other sites

shib, listen to the man. Rap is trash.

 

anyway old pc i guess

 

Amd athlon 64 3500+

MSI K8N Neo2

2gb kingston ddr ram

BFG Geforce 6800GT pre-OCed and I OCed some more.

Maxtor 200gb x2 on raid 1

WD raptores 35gb x2 on raid 0

Audigy 2 zs sound card (i think)

 

I think I need to build myself a new PC because my specs fall into mid-tier or mid-end you recall. But I'll be a patient lad and wait for Crysis out before consider upgrading.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I Officially hate AMD's! Just wanna stick a grenade in the frigging hardware AND Laugh all into the night as the sight of the AMD being destroyed stirs some sort of technological arousal inside my mind!!! HAHAHAHAAA!!!

............................................

Sorry bout that....I'm taking pills for my hatred of ancient cpus....not doing too good, CUZ ITS MY HOUSE!

 

Btw, anyone here has a touch-screen cpu?!

Edited by Shoma

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah man most of my money went into my badass stereo my neighbors hate me for

 

I think everyone in my neighborhood has all the Wu-Tang CDs memorized by now.

 

Got to have the sound...but Wu-Tang come on. Even I would hate you as a neighbour.

Not if he was Bangin 4th Chamber all day :D

Edited by GoRDoOnE

Share this post


Link to post
Share on other sites
yeah man most of my money went into my badass stereo my neighbors hate me for

 

I think everyone in my neighborhood has all the Wu-Tang CDs memorized by now.

 

 

Awesome :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just the 3 main bits (cant be bothered to find the rest & the audio's some on-board stuff):

CPU - 2.8GHz P4

Ram - 512MB

GFX - 128MB FX5900XT

Share this post


Link to post
Share on other sites

this is my crappy pc thats in my room mostly if i get bored at night and not have to sneak on my good one and let my mom catch me and give me crap

 

operating system: Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005

Processor: Core 2 Duo 3.0GHz

Ram: 512 DDR2

Video Card: (( best video card ever!!!!!!!)) Integrated RAMDAC 8MB Woooo!!!

HDD: 200gb sata

Share this post


Link to post
Share on other sites

1# Main Machine (Winter 1999)

OS: Windows ME (Surprisingly this sucker never crashed on me B) )

Ram: 24MB (I think)

HDD: 20GB

GFX Card: integrated onboard graphics card (Voodoo i believe).

 

2# Main Machine (Summer 2002)

OS: Windows XP Home Edition Service pack 2

Ram: 512mb (originally 256mb)

HDD: 150GB

CPU: Pentium 4 2.00Ghz

GFX Card: GeForce 4 MX 420 (Don't laugh, it was very good in its day :roll2: )

 

Laptop (Summer 2006)

OS: Windows Vista: Premium Edition (Originally: Windows XP Media Center Edition 2005)

Ram: 1GB Ram

HDD: 60GB Sata (Yeah i know its not much)

CPU: T2400 Centrino Duo 1.82GHz

 

GFX Card: ATI Mobility Radeon X1400

Edited by Gabriel

Share this post


Link to post
Share on other sites

this is the laptop the school gave me for the year

 

2GB DDR2

200GB HDD

512MB video

2.0ghz dual core

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well my GFX bits gonna imporve, when I get round to installing it, just got an agp x1950gt, cant afford to build a new system so its eke out what I can from this ancient beast

Share this post


Link to post
Share on other sites
this is my crappy pc thats in my room mostly if i get bored at night and not have to sneak on my good one and let my mom catch me and give me crap

 

operating system: Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005

Processor: Core 2 Duo 3.0GHz

Ram: 512 DDR2

Video Card: (( best video card ever!!!!!!!)) Integrated RAMDAC 8MB Woooo!!!

HDD: 200gb sata

 

You call that crappy?

 

3 GHz c2d is pretty damn sweet, if you want I'll trade you for my AMD,.... no I cant do that to my baby :banghead:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...