registry = ipsRegistry::instance(); $this->settings =& $this->registry->fetchSettings(); } public function getOutput() { return; } public function replaceOutput($output, $key) { require_once( IPSLib::getAppDir('ibprobattle') . '/sources/battleHooks.php' ); $this->battleHook = new battleHooks( $this->registry ); return $this->battleHook->statsTopicView($output, $key); } } ?>registry = ipsRegistry::instance(); $this->settings =& $this->registry->fetchSettings(); } public function getOutput() { require_once( IPSLib::getAppDir('ibprobattle') . '/sources/battleHooks.php' ); $this->battleHook = new battleHooks( $this->registry ); return $this->battleHook->statsTopicViewJS(); } } ?> Ladyboys - Men's Corner [/swag] - 1Emulation.com

Jump to content

Welcome to 1Emulation.com
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Login to Account Create an Account
Photo

Ladyboys

- - - - - ass corn chips

  • Please log in to reply
11 replies to this topic

Poll: Ladyboys

Would you smash or pass? Hit it and quit it? Go to work or pay the bills?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#1
Cominus

Cominus

    Airborne or nah

  • 1Emu Veteran
  • 2,680 posts
  • Gender:Male
  • Location:NC
  • Interests:I game bro

Some of you guys have seen the hang over or an idiot abroad S2, and it's come to my attention that ladyboys are becoming a bit of a trend. I mean not so much here but just recently youtubing, there are some pretty convicing one. My question is, if you're drunk on the strip, would you care to engadge with one of these "damsels" in distress? :kenshin:

 

5079401535_f9ca393f8b.jpg

 

patong-thailand-ladyboy-performers-18031

 

thailadyboy1.jpg


Edited by Cominus, 05 September 2013 - 10:36 AM.


#2
emsley

emsley

    Emsley here. That's right.

  • 1Emu Veteran
  • 6,772 posts
  • Gender:Male
  • Location:England.
  • Interests:Yelling.

If im drunk can i just get a blowjob and be none the wiser? 



#3
Bambi

Bambi

    Highly Complainy Soldier

  • Super Moderator
  • 1,927 posts
  • Gender:Female
  • Location:-Canada-
  • Interests:Too much to list...

seems kinda wierd. Not even with a borrowed dick :P



#4
Jitway

Jitway

    Headbanger#1

  • Ultra Staff Members
  • 1,627 posts
  • Gender:Male
  • Location:Hell
  • Interests:Gaming. php scripting and musix what else is there.

This is so wrong. I would not could not or even think about it.



#5
emsley

emsley

    Emsley here. That's right.

  • 1Emu Veteran
  • 6,772 posts
  • Gender:Male
  • Location:England.
  • Interests:Yelling.

This is so wrong. I would not could not or even think about it.

 

Its entering young generations culture now.... 

Mad aint it. 



#6
Superman

Superman

    Evil Supes

  • Premium Members
  • 556 posts
  • Gender:Male
  • Location:England
Just knowing a cock is there is enough to out me off.

#7
Cominus

Cominus

    Airborne or nah

  • 1Emu Veteran
  • 2,680 posts
  • Gender:Male
  • Location:NC
  • Interests:I game bro

I know some of you fuckers are lying, but it's ok I wont hold it agaisnt you.

 

I guess the reason I brought this us is there's been a lot of the gay movement with gays being able to marry here in the US, well some states anyways and the whole gay protest in russia for the olympics and what not. Statisticly speaking 1/10 people are gay, I say it's all the left handed people but I guess that's just me being biased. lol

 

That and a dude that used to always pick on me in highschool, but just straight up annoy me, not like bully me cuz I was alot bigger than him but he was a major prick, well I found out through a friend of mine that he was gay. (saw him at not gay night club) I was always suspecious of him cuz a pretty popular guy never having a g/f or even see him talking to chicks for that matter, it just got me thinking how many other assholes that you come across in life are really just trying to get in your pants but just dont know how to go about it so in their frustration they resort to being an asshat.

 

seems kinda wierd. Not even with a borrowed dick

Idk, what if you find one that can do nails really good, eh eh? Think about that!



#8
Bambi

Bambi

    Highly Complainy Soldier

  • Super Moderator
  • 1,927 posts
  • Gender:Female
  • Location:-Canada-
  • Interests:Too much to list...

seems kinda wierd. Not even with a borrowed dick

Idk, what if you find one that can do nails really good, eh eh? Think about that!

 

They'd have to be some pretty amazing nails :P



#9
emsley

emsley

    Emsley here. That's right.

  • 1Emu Veteran
  • 6,772 posts
  • Gender:Male
  • Location:England.
  • Interests:Yelling.

are you gay cominus? 



#10
veristic

veristic

    Mort Sci Guy

  • 1Emu Veteran
  • 1,386 posts
  • Gender:Male
  • Location:City of Angels
  • Interests:Video Games
    PC Games
    Comics
    Manga
    Computer Enthusiast
    Mobile Devices
    Altruism

Admittedly, I once met a girl who just by her physical attributes made me question her gender. I looked for obvious signs like how large her hands were (she had man-hands) and her adam's apple, her tone of voice which was very high (that I thought strange if she was really a guy), etc. to determine if she was a transgender or not. She didn't have a large chest or a big ass/hips and always wore sweaters, so you couldn't see her figure. She also wore a lot of makeup and dyed hair so that added to the confusion. I was like... damn, this might be the first time I'm attracted to a guy cuz she was pretty, I just wasn't sure what her gender was. She turned out to be a woman, but I conceded that I was attracted to this person that I believed could potentially be the same sex as myself.. I mean, in her alternative guise as a woman. Not sure if that counts tho.


Edited by veristic, 06 September 2013 - 04:24 AM.


#11
Cominus

Cominus

    Airborne or nah

  • 1Emu Veteran
  • 2,680 posts
  • Gender:Male
  • Location:NC
  • Interests:I game bro
Not gay, but I've been in a few three ways. (2:1 guy/girl ratio) it's not a big of a deal as I thought, it's actually a pretty common occurrence, just depends on how comfortable your friends are with you. Kissed a few guys (hey Katy perry does it on the regular) idk, I guess I'm just pretty open minded but I'm not awkward or flamboyant like a lot of "flamers" tend to be.

Vers- I know what you mean, I've had those moments in my early years which really had me wondering if I liked the chick cuz she was masculine, or if I liked the dude cuz he was feminine/dainty.





Also tagged with one or more of these keywords: ass, corn chips

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users